Top

Veelgestelde vragen

Productinformatie 

1. Tegen welke temperaturen zijn de HACCP stickers bestand?
Onze HACCP stickers zijn bestand tegen temperaturen van -15℃  tot 60℃.
 
2. Zijn de HACCP stickers eenvoudig verwijderbaar?
Onze HACCP sticker zijn eenvoudig verwijderbaar.
 
3. Zijn de HACCP stickers bestand tegen water of vochtige ruimtes?
Onze HACCP stickers zijn geschikt voor vochtige ruimtes. Echter, als de stickers erg nat worden, kunnen ze loslaten of onduidelijk worden.
 
4. Van welk materiaal zijn de HACCP stickers gemaakt?
Onze HACCP stickers zijn gemaakt van schrijfbaar materiaal en bevatten een schrijfvlak waar u zelf de datum kunt invullen. 

 
5. Hoe bevestig ik de stickerdispenser?
Onze stickerdispensers zijn gemaakt om horizontaal op een vlakke ondergrond te plaatsen. Deze zijn dus niet geschikt om aan een muur op te hangen omdat het gewicht te hoog is voor de zuigkracht van de zuignappen.

Bestelling & Levering
 
1. Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland:
Voor bestellingen die door de brievenbus passen, betaalt u € 2,95 verzendkosten.
Voor pakketten betaalt u € 4,95 verzendkosten.
Bestelt u voor meer dan € 60,00 excl. BTW aan artikelen, dan betaalt u geen verzendkosten!

België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg:
Voor bestellingen tot 
€ 100,00 excl. BTW betaalt u altijd € 10,00 aan verzendkosten. Boven dit orderbedrag zijn de verzendkosten gratis. 

2. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij streven ernaar uw bestelling binnen 24 uur te verzenden. U ontvangt uw bestelling doorgaans binnen 1-4 werkdagen. Wordt uw pakket buiten Nederland bezorgd, dan kan de levertijd ongeveer 4-8 werkdagen duren. 
 
3. Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?
Zodra uw bestelling is overgedragen aan PostNL, krijgt u een e-mail van ons met een Track&Trace nummer. Met deze code kunt u bij PostNL de bestelling volgen. De bestelling zal zo spoedig mogelijk worden bezorgd door PostNL.
 
4. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen die door de brievenbus passen worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL. Pakketten worden door PostNL bezorgd van maandag tot en met zaterdag. Mocht het pakket onverhoopt niet bezorgd kunnen worden, dan zal PostNL het pakket nog tweemaal aanbieden. Daarna zal het pakket afgeleverd worden bij een postkantoor bij u in de buurt waar u het pakket persoonlijk af kunt halen.
 
5. Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen.
Als u binnen 4 werkdagen nog geen e-mail over de status van uw bestelling hebt gehad, neem dan contact op met info@dagstickers.nl.
Mocht u deze e-mail wel hebben ontvangen maar heeft u uw bestelling nog niet ontvangen binnen 4 werkdagen, neem dan contact op met info@dagstickers.nl.
Als het afleveradres buiten Nederland ligt, vragen wij u even geduld te hebben. De gemiddelde levertijd voor pakketten buiten Nederland bedraagt 4-8 werkdagen.

Vergeet hierbij niet uw ordernummer te vermelden, zodat wij u zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn!
 
Betalen
 
1. Met welke methode kan ik betalen bij Dagstickers.nl?
1. iDeal (Nederland) en MisterCash (voor België). 
iDeal is mogelijk voor bestellingen binnen Nederland en MisterCash voor bestellingen uit België. Bij deze betaalmethodes kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in een veilige internet betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethode van uw eigen bank.
2. Betaling via Bankoverschrijving. Door de verwerkingstijd wordt uw bestelling pas na ontvangst van betaling verzonden. De verwerkingstijd kost normaal gesproken 1 werkdag. 
3. Achteraf betalen met factuur. Uw zending wordt verzonden met bijgevoegd de factuur van uw order. U dient de factuur binnen 15 werkdagen te voldoen. 
 
Annuleren
 
1. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Doordat wij uw bestelling zo snel mogelijk verwerken is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren.
 
Retourneren
 
1. Kan ik mijn artikel ruilen?
Wegens hygiënische redenen is het niet mogelijk om een artikel te ruilen.
 
2. Wat zijn de voorwaarden om mijn  artikel te retourneren?
Om uw artikel te retourneren moet u voldoen aan de volgende voorwaarden:
- Binnen 30 dagen moet het artikel geretourneerd worden. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling.
- Verpakking moet (indien mogelijk) onbeschadigd en ongeopend zijn.
- De pakbon of de (kopie) factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking.
- Retourneerkosten zijn voor eigen rekening.

Ons retouradres is: Lentestraat 5, 2408NG Alphen a/d Rijn.

2. Hoe weet ik dat mijn artikel wat ik retour heb gestuurd goed is ontvangen?
Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.
 
3. Hoe lang duurt het voordat een artikel retour is verwerkt?
Het verwerken van een geretourneerd artikel kan 5-10 werkdagen duren. Wij streven ernaar deze verwerkingstijd te verkorten.
 
4. Wanneer krijg ik het betaalde bedrag teruggestort op mijn bankrekening?
Wij zullen het betaalde bedrag, na ontvangst van uw retournering, binnen 10 werkdagen terugstorten op uw bankrekening. Verzendkosten zijn voor eigen rekening.
 
3. Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat nu?
Mocht u onverhoopt het verkeerde artikel hebben ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met info@dagstickers.nl . Vermeld hierbij uw ordernummer, zodat wij u zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn!

Garantie
 
1. Heb ik bij Dagstickers.nl garantie op mijn artikelen?
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat het artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer dit niet het geval is, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met info@dagstickers.nl